3.0.19 - 2018.01.03

Gå til hovedinnhold Gå til navigasjon

3.0.19 - 2018.01.03

Forbedringer

  • Relasjoner koblet til manualer i modul for personalhåndbok er nå sortert alfabetisk.
  • Hendelser er nå ikke lenger mulig å lukke hvis tiltak fortsatt er åpent.
  • I Mine timer kan man nå få opp en egen timerapport for sine egne timer.
  • Det er nå mulig å laste opp flere filer samtidig. Metoden er nå en del annerledes.

Feilrettinger

  • Det er nå lettere å lese instrukser og andre dokumenter via mobil da innholdet skaleres riktigere ut i fra skjermstørrelse.
  • Rettet en feil hvor det ikke var mulig å få tabell uten synlige rammer på utskrift.
  • Hvis fraværet er registrert fra før av vil leder nå få korrekt feilmelding ved forsøk på å godkjenne/bekrefte fravær.
  • Publisering av håndbøker i personalhåndboks-modulen hvor lesetilgang er styrt vil nå ta korrekt hensyn til hvilken lesetilgang er satt før varsling.
  • Rettet en feil hvor variabler fra vår mal på personalhåndbok ikke ble kopiert til nye kunder.
  • Underkontoer kommer nå alltid opp med riktig navn når man ønsker å publisere instrukser fra hovedkonto.
  • Ikon for behandling av avvik til høyre for avvikets tittel i fanen rapport på vernerunde fungerer nå korrekt.
  • Oppgaven i oppgavelisten som angår organisasjonskart er nå rettet til å ikke lenger komme opp hvis organisasjonskartet er lastet opp samme dato som du ser på oppgavelisten.
  • Små endringer ved import av ansatte for å blant annet unngå feilmeldinger som ikke gir noe informasjon tilbake til bruker.