3.0.29 - 2018.09.11

Gå til hovedinnhold Gå til navigasjon

3.0.29 - 2018.09.11

Forbedringer:

Personal

  • Timer/Mine timer: Det er nå mulig å hente arbeidstimer fra arbeidsplan ved registrering.
  • Timer/Mine timer: Delsummering kommer nå opp i rapporter for å vise antall timer av forskjellige timetyper i hver periode i rapport.

Feilrettinger

Enhetsinformasjon

  • Målsetting og politikk: Rettet en rekke feil som gjorde at informasjon fra tidligere design ikke var synlig.

Personal

  • Ferie: Rettet en feil hvor bruker som godkjenner ferie ikke fikk melding på skjermen om at varsling ble sendt ut til innmelder.

Hendelsesregister

  • Handlingsplan: Mal på tiltak var koblet til avdelinger som ikke hørte til samme konto. Noe som gjorde tiltak usynlig for ansatte. Feilen er rettet.
  • Hendelser: Det er nå ikke lenger mulig å legge til korrigerende tiltak på lukkede hendelser. Hendelsen må åpnes først.

Manualer

  • Manualer: Rettet feil som gjorde at filer ikke oppdaterte seg riktig fra Kartotek > Dokumenter.
  • Manualer: Rettet en feil som gjorde at man på underkonto i konsern ikke fikk opp bilder delt i manualer.