3.0.30 - 2018.10.22

Gå til hovedinnhold Gå til navigasjon

3.0.30 - 2018.10.22

Forbedringer:

Personal

  • Timer/Mine timer: Registreringsbildet har fått nytt design:
    • Registrering uke-for-uke er byttet ut med registrering dag-for-dag
    • Man registrerer nå fra og til tidspunkt. Tidspunkt kan strekke seg over til neste døgn.
    • Notatfelt er nå tilgjengelig undere registrering av timer. Notater kommer også med i rapporter.
    • Typefelt for timer har nå standardtyper. Hvis kunde ikke ønsker disse, kan de skrues av i fanen Timeføring i menypunktet Kontoinnstillinger.
    • Alle nye timeregistreringer kan nå splittes. Det vil si man kan på den måten kan dele en registrering i to i stedet for å slette den og registrere på nytt.

Feilrettinger

Personal

  • Fravær: Vi rettet en feil hvor utskrift av tomt fraværsskjema ga feilmelding.
  • Fravær: Søylediagram for fraværsrapport fungerer som normalt igjen
  • Kompetanse: Filteret for gyldig dato, tar nå kun med seg kompetanse med gyldighet i samme år som valgt år.
  • Timer: Vi rettet en feil hvor timerapport viste periodetotaler selv når kun en måned var valgt.

Styrende dokumenter

  • Instrukser: Utskrift av instrukser ga feilmelding. Dette er nå rettet.
  • Instrukser: Publisering av instrukser kunne gi feilmelding. Dette er nå rettet.
  • Instrukser: Publisering av instrukser til brukere med engelsk kunne gi feil varsling. Dette er rettet.

Kartotek

  • Møter: Popup for sak er endret til å flyte bedre ved store registreringer slik at man hele tiden får kommet seg til funksjonsknapper i bunnen.
  • Møter: Ved redigering av sak er "Ok" byttet med "Lagre". Man lagrer kun saken og ikke resterende skjema.
  • Møter: En feil som førte til at skjemaer låste seg ved redigering av sak er nå rettet.

Rettigheter

  • Vi har rettet feil hvor det ikke fungerte å knytte brukergruppe til brukere når man valgte å opprette bruker til "Alle" ansatte som manglet bruker.

Manualer

  • Manualer: Rettet en feil som kunne gi feilmelding ved redigering av nye manualer.