3.0.43 - 2019.09.02

Gå til hovedinnhold Gå til navigasjon

3.0.43 - 2019.09.02

Forbedringer

Personal

  • Timer: Vi har laget  nytt oversiktsbilde for administrators oversikt over ansattes timer i funksjonen Timer. Bilde viser nå en del totaler pr ansatt og mulighet for egen utskrift på via knappen Skriv ut. Ved trykk på "Registreringer" får man også opp alle registreringer for den aktuelle ansatte.

Feilrettinger

Personal

  • Fravær: Egendefinert tidsrom for rapporten hadde en feil hvor ansatte med sluttdato på samme dato som "til-dato" ikke ble med i rapporten. Dette er nå rettet.

Hendelsesregister

  • Hendelser: Bruker uten ansatttilknytting fikk ikke opp feltet Registrert av ved redigering av hendelser. Dette er nå rettet.
  • Vernerunde: På mobil var det vanskelig å se status "Avvik" når man skulle bytte status. Dette er rettet.
  • Vernerunde/Revisjon/Hendelser: Det er nå satt på sortering av hendelsestype da dette manglet. Sorteringen er alfabetisk.
  • Vernerunde/Revisjon: Feil som gjorde at man kunne sette flere enn 1 hendelsestype, selv om kontoinnstillinger satte sperre for det, er rettet.
  • Rapport: Feil i fanen "Handlingsplan - oversikt" som gjorde at man ikke fikk klikket seg inn på tiltakene fra link på tittel, er rettet.
  • Rapport: Feil i fanen "H/F-verdi rapport" gjorde at hendelser med fravær på under en hel dag ble tatt med i beregningen av H1-hendelser.

Ny startside

  • Hendelser: Det  er nå mulig å sette mål om inntil minimum 999 hendelser.

Vil du motta nyhetsbrev med nyttige tips til deg som leder?